Nieuwe huisarts per 4 mei & afscheid van huisarts De Groot
Vanaf maandag 4 mei verwelkomen we een nieuwe huisarts in onze praktijk: dokter Van Ek. Tegelijkertijd nemen we afscheid van dokter De Groot.
Huisarts Olivier de Groot heeft besloten om zijn werkzaamheden voor Huisartsenpraktijk Stationsstraat per 1.5.2026 te beëindigen. Het afgelopen jaar heeft dokter De Groot zich met veel inzet en betrokkenheid ingezet voor onze praktijk, in de periode na pensionering van huisarts Bulthuis. Wij zijn hem zeer dankbaar voor zijn harde werk en toewijding. We wensen hem dan ook alle goeds voor de toekomst!
Dokter Van Ek neemt zijn plek over. Hij is een ervaren huisarts die bewust kiest voor het werken in een kleinschalige praktijk met een dorps karakter. Hij heeft een open en betrokken benadering naar zijn patiënten. Eerder werkte hij ruim 20 jaar als huisarts in Drenthe.
We hebben er alle vertrouwen in dat dokter Van Ek een fijne aanvulling zal zijn voor ons team.
De verdere samenstelling van praktijkteam blijft verder onveranderd, ook praktijkorganisatie en lokatie blijven ongewijzigd.
Om ervoor te zorgen dat de uitslagen van onderzoeken en verslagen van ziekenhuizen correct bij ons en in uw huisarts dossier terecht komen, willen wij u vragen om bij ziekenhuisbezoek, bij onderzoeken bij huisartsen laboratorium Certe en contact met de huisartsenpost duidelijk op te geven dat dr. P. van Ek vanaf 1 mei uw vaste huisarts is.
Met vriendelijke groeten,
Team Huisartsenpraktijk Stationsstraat
Publicatiedatum: 29-04-2026